Egy jó corporate design az egész vállalkozás karakteréért és személyességéért beszél, magába foglalja a cég külső és belső vizuális képét. Éppen ezért fontos, hogy szembetűnő és egyedi legyen, első pillantásra kifejezze a céget, pozitívat sugározzon az emberek felé, és legyen egyedi, könnyen megjegyezhető. Ezt tudjuk mi nyújtani Önnek – mindezt minőségben, technikában és határidő szempontjából is korrekt módon.

A grafikai design többféle dolgot foglal magába: szórólap, plakátok, brosúrák, céges papírok, szóróanyagok megtervezése, stb. Mindezt úgy, hogy a lényeges információkat érdekesen, de érthetően közvetítsük. Fontos, hogy egy grafikai design kíváncsivá tegye és olvasásra ösztönözze a célközönséget. Mi mindezt úgy igyekszünk megvalósítani, hogy mindeközben az ügyfél egyedi kéréseit, igényeit is figyelembe vesszük.

„Nem az nehéz, hogy új ötleteket találjunk ki, hanem hogy a régieket el tudjuk felejteni.”
John Maynard Keynes

Webfejlesztés, webdesign, keresőoptimalizálás – Egy cég számára manapság sokkal fontosabb egy jó honlap, mint a névjegykártyák. Ma már inkább a honlap prezentálja cégét a nyilvánosság felé. Ezen keresztül a világ minden tájáról éjjel-nappal fogadhat látogatókat, akik folyamatosan informálódhatnak az Ön termékeiről, szolgáltatásairól, aktuális ajánlatairól. Ahhoz azonban, hogy az Ön cége is sikeresen jelenjen meg, Önnek szüksége van egy profi szerkesztőfelülettel felszerelt (admin-felület) és stabil technikai háttérrel (hosting) rendelkező, dinamikusan alakítható weboldalra egy állandó címen (domain név), és amelynek megjelenése (layout, skin) divatos, szemet gyönyörködtető – mint egy megkapó egyéniség.

Fontos, hogy honlapja folyamatosan és a keresőmotorok által is megtalálhatóan legyen jelen az interneten; weboldala, áttekinthető és akár napi szinten is aktuális legyen, ahol a potenciális ügyfelek gyorsan és könnyen eligazodnak, ugyanakkor egyedinek is kell lennie, hogy kitűnjön a többiek közül. Az Ön sikerének és ereményességének kulcsa tehát az információkból, webdesign-ból, áttekinthetőségből, valamint az irányvolnalak betartásából, konvenciókból és sztenderdekből álló kombináció.

„Újságok, folyóiratok, magazinok, brossúrák, különszámok és könyvek létrehozása.”

A kiadói designba beletartozik mind a borító kialakítása, a kiadvány arculata, a belső tartalom raszterének létrehozása is, ugyanakkor a teljes kiadvány vizuális megjelenítése is ide számít. A fényképek kiválasztása és elhelyezése, a tipográfia és szedés – mindezek úgy, hogy a cikkek tartalmához és a kiadvány arculatához tökéletesen passzoljanak.

Igényes kivitelezés (munkafolyamatok) – Ahhoz, hogy Ön egy tetszetős külsejű kiadványt tarthasson a kezében, létrehozásának minden részletére kellő szakmai figyelmet fordítunk: az eredeti ötletet szem előtt tartjuk (Ön és a kreatív –› koncepció); a grafikai terveket elkészítjük, ide értve a minőségi fotók, színek és formák, a papír és az egyéb kiegészítők kiválasztását (grafikus –› grafikai tervezés); a jóváhagyott terveket a legyártásához szükséges technikai műveletek végrehajtásával előkészítjük (DTP –› nyomdai előkészítés, szövegkorrektúra); a kivitelezéshez szükséges technikai igények betartását és a végtemék előállításának köztes folyamatait nyomon követjük (produkciós –› levilágítás, CTP, nyomdai lemezkészítés.); különös hangsúlyt fektetünk magára a nyomdai kivitelezésre (gépmester –› gép beállítása, gépindulás); és mivel ma már egy sima szórólapnál is lehet olyan minőségi igény (pl. UV-lakk, stancolás), amelynek kivitelezésekor a már kész nyomdatermék kerül további megmunkálásra (pl. stancolás, kiadvány borítójának UV-lakkozása, kötészet, stb.); – mi ezeknek a „láthatatlan” munkafázisoknak a kifogástalan elvégzését is ellenőrizzük és csak ezt követően adjuk át Önnek a tetszetős végterméket.